Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dj_tomas
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:21, 21 Wrz 2011 Temat postu: Wyprawa do Chorwacji! |
|
|
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem forum. Moje doświadczenie na motocyklach oceniam na 4-. Jeździłem wieloma motocyklami, jednak oprócz MZ-tek i tego typu motocykli sam w posiadaniu konkretnej maszyny nie byłem (uwagi, docinki i ograniczenia rodziców), jednak skończyłem 20 lat dostałem pracę, robię kurs na prawo jazdy i już postanowiłem! Motocykl trzeba kupić, a co innego na pierwszy motor nadaje się do miejskiej dżungli lepiej niż YBR 125 Prowadzę rozmowy z moim znajomym który również jest zainteresowany tym pojazdem i mamy ambicję na YBR przemierzyć całkiem spory odcinek i dostać się do Chorwacji! Podróż rozłożymy prawdopodobnie na 2-3 dni (w jedną stronę). YBR kupuję na koniec października, kolega trochę później. Wiem że przedsięwzięcie może wydawać się dziwne, jednak Ja jako miłośnik przygód i mój kolega, jako miłośnik motoryzacji i ukazywania jakie możliwości drzemią w niepozornych rzeczach jesteśmy gotowi podołać wyzwaniu!... A przynajmniej taką mamy nadzieję Teraz pytanie do Was moi mili. Chciał bym dowiedzieć się od Was drodzy YBR-kowcy jakie ograniczenia mogą nas spotkać na drodze do słoneczka?
1. Czy YBRką można spokojnie jechać po prostej 90km/h, nie przemęczając zbytnio silnika (ew. z jaką prędkością można to robić)?
2. Jak duży przebieg można zrobić na jednym tłoku? (nie robiąc szlifu cylindra).
3. Jak byście ocenili wygodę pozycji od 1 do 10 (Prosił bym też o krótkie uzasadnienie, np. niewygodna pozycja za kierownicą, albo zbyt twarde siedzisko)
4. Czy YBR nie grzeje się na długich dystansach (lub w mieście), w bardzo ciepłe dni?
5. Czy zdarzyło wam się wymieniać świecę? Jeśli tak to po jakim dystansie?
6. Czy YBR jest benzyno-odporna (lub też benzyno-czuła)? Chodzi mi o to czy jeśli wleję do baku słabej jakości benzynę, czy motor będzie chciał jechać?
7. Czy ostry deszcz może uszkodzić YBR? (czy zdarzyła się wam taka historia?)
8. Czy przejechanie przez głęboką kałużę może uszkodzić YBR? (czy zdarzyła się wam taka historia?)
9. Jak jest z podjeżdżaniem pod strome górki? YBR daje rade?
10. Inne usterki które mogą się przytrafić w drodze, prosił bym o wymienienie takowych...
...oraz wszelkich innych problemów które mogą wiązać się z taką wyprawą.
Traktuję to wyzwanie bardzo poważnie i prosił bym o zachowanie tekstów w stylu "to się nie uda" "za słaba moc. Jak chcesz tym gdzieś dojechać" itd. dla siebie, a dla mnie napisać coś co wzbogaci wiedzę moją oraz innych użytkowników. Znam swoje możliwości. Znam też możliwości okrążenia globu na YBR Oczywiście motorek będzie załadowany na maksa. Będą kufry, plecaki itd. itp. Zabierzemy też na pewno notebooka ze sobą i będziemy codziennie zdawać relacje z podróży.
Jestem niesamowicie ciekaw odpowiedzi
Pozdrawiam serdecznie Tomek!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
dj_tomas
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 1:37, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ludzie wiem że raczki bolą od pisania, ale serdecznie zapraszam do dyskusji!!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:04, 23 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam na starym forum. Jest tu ciekawy temat "Ybr jako krążownik turystyczny". Polecam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
iblazei
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:28, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam komunikat, że takiego tematu nie ma:
"Wybrany przez Ciebie temat lub post nie istnieje.
Odpowiem na kilka pytań:
1. Można 90 km/h. Z wiatrem w plecu i z górki nawet do 120. Pod górkę z wiatrem w oczy 80 km/h. Mi udaje się utrzymywać prędkość 100 km/h bez specjalnego zarzynania silnika.
2. 5/10 - mnie tyłek boli po 100km i musze robić przerwe. Dystansy jakie jeżdzę to maks 500km/dzien.
11. Uważaj na zerwany asfalt z takimi podłużnymi cienkimi wgłębieniami. YBRka na nim pływa na boki, bo ma cienkie koła. Widziałem duży motocykl i nie miał takiego problemu.
Podaj link, gdzie będziecie zamieszczaj relację.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dj_tomas
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:44, 25 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witam!!
Dzięki za konkretną i cenną odpowiedź ! U mnie też występuje ten błąd, więc temat pewnie jest usunięty...
Na pewno podamy link do strony na której będziemy relacjonować wyjazd, jak już wszystko będzie gotowe
A tym czasem czekam na dalsze uwagi! Do końca października YBR zawita u mnie w garażu. czy to prawda że od 2007r. zaczęli produkować YBR z wtryskiem, a wcześniej były na gaźniku?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
iblazei
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:25, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Z tym gaźnikiem nie wiem. Ale na pewno po 2010 YBR przeszła lifting. Jest na wtrysku, wywalono kopniak, dodano plastiki po bokach zbiornika, zmieniono lampę reflektora głównego na lepszą i może coś jeszcze : )
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek
Administrator
Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:07, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dali halogen hs1 zamiast ba20d
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|