Forum YAMAHA YBR Strona Główna YAMAHA YBR
Forum miłośników Yamahy Ybr 125 i 250
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wybór 125ccm z kategorią A
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum YAMAHA YBR Strona Główna -> Na luzie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:55, 21 Lut 2009    Temat postu:

Do wygodnych nie należy. Duży ciężar dźwigają ręce, dopiero jazda z większą prędkością ( pęd powietrza na tułów) je odciąża. Ból w plecach podczas jazdy po nierównościach

Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Sob 23:58, 21 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bachytek




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:58, 21 Lut 2009    Temat postu:

za to niestety, ale w cruiserze bez szyby jest na odwrot. dopiero przy wiekszych predkosciach jest obciazenie na rece, a dokladnie to rwanie rak Smile

Ostatnio zmieniony przez Bachytek dnia Nie 0:00, 22 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:08, 22 Lut 2009    Temat postu:

Za to podobnie na nierównościach bolą plecy. Ciężko się unieść znad kanapy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bachytek




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:10, 22 Lut 2009    Temat postu:

na cruiserze ? nigdy w zyciu. pod tym wzgledem jest super ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tragon




Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:39, 22 Lut 2009    Temat postu:

Bachytek jak można nie akceptować ścigów ze względu na sposób pokonywania zakrętów? Przecież one są do tego stworzone. Czyżbyś sugerował, że cruiser się lepiej prowadzi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bachytek




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:50, 22 Lut 2009    Temat postu:

cruiser sie lepiej prowadzi, a ja mowie ze nie przepadam za scigaczami rowniez dlatego. ale nie odpowiada mi rowniez ich maly rozmiar, pochylona pozycja = boli kregoslop, trzeba je mocno krecic, linia nadwozia. to wszystko mnie zniecheca do scigaczy. Smile sa wyj. dot. rozmiaru typu hayabusa, ale reszta pozostawia to samo. po prostu nie lubie tych motorowo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tragon




Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:03, 22 Lut 2009    Temat postu:

Cruiser się lepiej prowadzi w zakrętach. Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:28, 22 Lut 2009    Temat postu:

Widzę, że ta dyskusja weszła w ostry zakręt Very Happy Dywagacje w tym temacie w sprawie wyższości jednego sprzęta nad drugim do nikąd nie zaprowadzą, bo jest to uzależnione od indywidualnych wrażeń Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bachytek




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:07, 22 Lut 2009    Temat postu:

w 100% sie zgadzam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tragon




Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:16, 22 Lut 2009    Temat postu:

Widzę Tmk, że przyjąłeś rolę arbitra. Ja też nie potrzebuję ścigacza, ale zasadnicze pytanie się rozmywa. Ponawiam.
Czy jest różnica podczas pokonywania zakrętów między dwoma motocyklami o różnym promieniu skrętu?
Czy ktoś zna odpowiedź? Może ankieta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bachytek




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:45, 22 Lut 2009    Temat postu:

tak, inaczej pokonuje sie zakret na scigaczu niz na cruiserze. nie wiem jaka jest roznica miedzy scigaczem a streetem, streetem a cruiserem i innymi. wiem tyle, ze jesli chodzi o jazde na scigaczu i cruiserze jest to calkiem inna bajka (nie wiem o innych bo nie mialem okazji jezdzic), moge sie tylko domyslac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tragon




Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: UK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:14, 22 Lut 2009    Temat postu:

Ja myślę, że skręcają tak samo. Podam ci przykład. Drogą, którą jeżdżę jest zakręt. Mogę go pokonać z prędkością 20 mil/h - motocykl w niewielkim pochyleniu. Albo z prędkością 30 mil, kiedy muszę motocykl dobrze pochylić. Jedank kiedy jadę z prędkością 35 mil, to już są moje życiowe wychylenia. Dobry motocyklista, który jechałby na ścigaczu mógłby tę prędkość podnieść. Ale ludzie, którzy jeżdżą chopperami prykali by swoje 20mil, bo by im chromy asfalt sprzątały.
Poprostu sporty są zrobione w taki sposób aby szybko pokonywać łuki, a przed innymi motocyklami konstruktorzy postawili inne cele. Ale sposób skręcania pozostał niezmenny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:26, 22 Lut 2009    Temat postu:

Tak też mi się wydawało, że pytasz znając dobrze odpowiedź Very Happy Masz rację, ścigacz może bardziej się pochylić, nic mu w tym nie przeszkadza, a mniejszy kąt główki ramy sprawia, że ma lepsze zdolności manewrowe
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bachytek




Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów


Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 22:29, 22 Lut 2009    Temat postu:

i tu sie zgodze, cruisery sa stworzone do pokonywania dlugich tras ale wygodnie, a scigacz na tor, ew. do tego co cruiser ale szybciej i z bolacym kregoslupem. i dlatego zeby sobie chromu nie uszkodzic to scigi ida na tor, a klasyki na drogi publiczne ;D
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek
Administrator



Dołączył: 22 Wrz 2008
Posty: 1221
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 12:57, 23 Lut 2009    Temat postu:

Tragon napisał:
Dobry motocyklista, który jechałby na ścigaczu mógłby tę prędkość podnieść. Ale ludzie, którzy jeżdżą chopperami prykali by swoje 20mil, bo by im chromy asfalt sprzątały.
Dobry motocyklista, to nie debil mylący drogę publiczną z torem wyścigowym :) Jeżdżący zaś chopperami, to ludzie o innym usposobieniu i kierujący się innymi wartościami. Nie chodzi tu wyłącznie o ich chromy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum YAMAHA YBR Strona Główna -> Na luzie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media
Regulamin